Často kladené dotazy

Vrácení a reklamace
Jak mohu vrátit moji objednávku ?

Odstoupení od smlouvy tedy vrácení zboží je možné uskutečnit ve 14-ti denní lhůtě. Lhůta pro vrácení zboží počíná běžet dnem převzetí zásilky. Při vrácení zboží je třeba napsat e-mail na reklamační oddělení: reklamace@internetovazahrada.cz. s číslem objednávky pro dohledání. Při vrácení zboží je objednávku třeba zabalit do původního originálního balení. Refundace finančních prostředků je provedena po přijetí a zkontrolování zboží nejpozději do 14-ti dnů. Vrácení zboží je možné dvěma způsoby a to: zboží Vám umíme svést my nebo kurýrní společností, tato služba je zpoplatněna podle počtu a váhy balíků nebo umíte zboží zaslat na adresu kterou obdržíte v mailu z reklamačního oddělení.

Přišla mi poškozená zásilka co dělat?

Při přebírání zboží od kurýra je třeba balík důkladně zkontrolovat, pokud obalový materiál zásilky jeví poškození je třeba sepsat škodní zápis s kurýrem a problém nám nahlásit neprodleně, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží. K reklamaci budete potřebovat číslo objednávky a fotodokumentaci poškozeného zboží, vnější a vnitřní balení zásilky.

Přišel mi nesprávný počet balíků nebo nesprávné zboží:

V případě, že Vám byl doručen nesprávný počet balíků nebo nesprávné zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty, kde situaci prověříme.

Kdy mi vrátíte peníze za zrušenou objednávku/odstoupení:

Finanční prostředky jsou refundovány do 14-ti dnů ode dne přijetí zboží na náš sklad.

Nepřišla mi odpověď na reklamaci/odstoupení od smlouvy:

V případě, že jste psali e-mail na naše reklamační oddělení a neobdrželi jste odpověď do 2 pracovních dnů. Zkontrolujte si prosím všechny složky SPAM, reklama, nevyžádaná pošta. Pokud jste ani v tomto případě e-mail neobdrželi, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

Chci abyste vyzvedli balík který vracím, kdo za balík platí?

V případě odstoupení od smlouvy Vám umíme zajistit zpoplatněný svoz, který závisí na počtu a váhy balíků. V případě reklamace je svoz zboží jednou z možností, kterou umíme uplatnit

Mohu změnit produkt v mé objednávce za jiný?

Pokud si přejete změnit produkt z objednávky za jiný a Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, kontaktujte naši infolinku. Pokud byla objednávka vyexpedována tuto změnu již nelze provést, zboží je třeba převzít a následně nás kontaktovat.

Mohu objednávku zrušit nebo změnit údaje v ní?

Pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, je stále možnost objednávku zrušit nebo změnit doručovací či firemní údaje. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

UPOZORNĚNÍ: Protože je objednávka obvykle odeslána do 24-hodin od jejího přijetí nebo přijetí platby, preferujeme změny v objednávce nebo její zrušení telefonicky. Žádosti o zrušení objednávky nebo změny v ní zaslané e-mailem mají delší zpracování.

V případě, že je objednávka již expedována, její zrušení není možné je třeba ji probrat a následně nás kontaktovat.

Moje objednávka byla zrušena?

V případě, že Vaše objednávka byla zrušena z naší strany mohly nastat následující komplikace:

Za normálních okolností náš systém okamžitě stáhne všechny nedostupné položky do statusu není skladem. V ojedinělých případech nastává zpoždění, které způsobí, že položka zůstane k dispozici k objednání, přestože skladová zásoba již byla vyčerpána. Tehdy je objednávka z naší strany stornována nebo nabídnuta alternativa, kterou posíláme e-mailem.

Platba
Kterými platebními metodami mohu zaplatit:

Při nákupu můžete zaplatit: bankovním převodem, přes platební bránu nebo na dobírku (hotovost).

Bankovní převod:

Při převodu na účet obdržíte hned po dokončení objednávky e-mailem potvrzení o své objednávce, ve kterém naleznete všechny potřebné údaje. Zpracování převodu trvá bankám obvykle 1-2 pracovní dny. Počítejte proto s prodloužením doby dodání o 1-2 dny,oproti jiným platebním metodám.

Platební brána:

Platební brána přesměruje Vaši platbu přímo do banky, která okamžitě platbu zpracuje, je to nejrychlejší způsob úhrady.

Dobírka:

Platba hotovosti za zboží kurýrovi, při tomto způsobu platby je třeba mít připravenou vždy hotovost, jelikož ne každý kurýr disponuje platebním terminálem. Při platbě na dobírku je účtován zpracovatelský poplatek ve výši 2 €

Můžu nakupovat i na firmu?

Chcete-li nakupovat jako právnická osoba/ na firmu, stačí, když si při vyplňování vašich údajů v objednávce vyberete možnost „Fakturovat na firmu“ a následně zadáte vaše IČO, DIČ, DIČ ve správném formátu.

Nepřišlo mi žádné potvrzení mé objednávky:

V případě, že jste na svůj e-mail neobdrželi potvrzení o zpracování Vaší objednávky postupujte prosím následovně.

Zkontrolujte si důkladně svoji e-mailovou schránku, SPAM, nevyžádanou poštu, reklamu. Pokud jste e-mail s potvrzením nenašli, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

Jak dostanu fakturu k objednávce?

Fakturu k objednávce zasíláme vždy elektronicky do mailu který jste zadali do Vaší objednávky, pokud fakturu neumíte najít zkontrolujte důkladně Váš e-mail, SPAM, reklamu, nevyžádanou poštu. Pokud jste fakturu stejně nenašli kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

Jsou možné změny na faktuře

V souladu s politikou naší firmy není možné po vystavení faktury provádět žádné změny ani úpravy. Proto prosím dbejte na správné vyplnění objednávky a firemních údajů.

Je možná platba na splátky?

V našem internetovém obchodě není možný nákup na splátky.

Doprava a doručení
Kde mohu sledovat moji objednávku?

Po vyexpedování objednávky ji přebere kurýrní společnost, která Vás bude dále kontaktovat o průběhu doručení, kurýrní společnost Vám zašle e-mail s trackingem, kde je možné sledovat Vaši zásilku. Před doručením Vás bude kontaktovat kurýr telefonicky na číslo z objednávky.

Kurýr mi nevolal nebo jsem mu nestihl zvednout telefon.

Pokud nastane situace, že jste nestihli zvednout kurýrovi telefon je vždy třeba volat zpět a domluvit si další termín doručení. Na doručení zásilky máte dva pokusy, pokud se kurýrní společnosti nepodaří s Vámi zkontaktovat ani na druhý pokus, zboží je zasláno zpět k nám, proto prosím dbejte na přebírání zásilky aby nevznikly zbytečné přepravní náklady. Pokud se Vám kurýr neozval, prosím kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

Produkty
Kde se mohu informovat ohledně produktů a jejich dostupnosti?

V případě, že potřebujete poradit s výběrem produktu, jejich technickými parametry nebo se chcete informovat ohledně naskladnění, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

Mám zájem o zboží, které je vyprodané.

Na našich stránkách můžete najít také produkty které jsou aktuálně vyprodané, tyto produkty mají status není skladem na tyto produkty nelze vytvořit objednávku. V případě, že chcete zjistit opětovné naskladnění, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky v sekci kontakty.

Prodáváte také náhradní díly?

Náhradní díly k produktům nejsou na prodej a nemáme je zařazeny v naší nabídce. Pokud Vám v zásilce něco chybí nebo Vám přišlo poškozené zboží kontaktujte naše reklamační oddělení prostřednictvím mailu.

Je možnost produkty někde vidět nebo je vyzkoušet?

Jsme internetový obchod, nedisponujeme kamenným provozem, avšak každý náš zákazník má 14 denní lhůtu pro vyzkoušení si daného zboží. V případě, že se zbožím nejste spokojeni, můžete jej do 14 dnů vrátit.

Máte kamennou prodejnu nebo showroom?

Fungujeme jako internetový obchod, nemáme kamennou prodejnu ani showroom, produkty lze spatřit pouze na našich stránkách.

Mohu si rezervovat zboží telefonicky nebo e-mailem?

Zboží si zarezervujete jedině vytvořením objednávky. Objednávky nevytváříme telefonicky ani e-mailem je třeba aby si každý zákazník vytvořil objednávku prostřednictvím našeho eshopu.